måndag 10 september 2012

Lägenheten


Det jag nämnde igår om vår lägenhet som vi precis har köpt är helt underbar. Kan inte sluta fascineras av den otroligt vackra utsikten. Varje gång jag har suttit där under tiden nu som vi har renoverat har jag alltid mått så bra, det är så lugnt, stilla - Harmoniskt! Solen kommer fram på fm och em och det är så härligt att bara sitta i solen och njuta och titta ut mot havet.

Jag har många gånger frågat mig själv (och andrar har frågat) hur denna kunde bli vår, det var så många spekulanter på visningen - men det är trög marknad och många hade en själva som de skulle sälja först - så där tog det stopp. Och jag blir lika glad varje gång jag tänker på att den blev just vår.

Inne i den ser det ut som kriget, men det är en annan historia. Vi håller på just nu och renoverar den, ska riva en bärande vägg och ska göra den till vår drömlägenhet! Detta är så spännande...and I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar