lördag 8 september 2012

Utgång igår



Igår var det utekväll som gällde med mina girls. Det var inte helt givet att jag skulle med då jag kände mig väldigt trött igår efter hela veckans jobb, allt var det har inneburit med förberedelse inför vad som ska hända på måndag. Men eftersom det var ett tag sen alla vi samlades och umgicks sist så kände jag att jo det hade varit trevligt. Vi bor inte alla i samma stad vilket innebär att vi försöker synas när alla är tillgängliga och det är inte alltid så enkelt. Men vi hade iallafall VÄLDIGT trevligt, och det är det alltid med mina girls! Började med att vi blockerade en väg då vi skulle vända och J kunde inte hitta rätt för att sätta den i backen. Jag fällde en kommentar som slutade med att alla satt i bilen och skrattade och det var startskottet till en riktigt trevlig kväll! En sak som jag älskar med dessa tjejerna är att vi aldrig lämnar varandra någonstans, jag hade ungefär 100 meter att gå hem efter utekvällen, men nej de skulle köra mig hem. Vi bryr oss om varandra och det är riktig vänskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar